28 maj 2014

Wybaczycie?

Więc sprawa wygląda tak blog zostaje, ale ja muszę na chwilę odejść. Wpadłam w "kłopoty" do tego szkoła, kłótnie z najbliższymi mi osobami i ich utrata. Nie chcę ukrywać niczego przed wami, więc mówię wam to, bo jesteście dla mnie jak rodzina. Strasznie was kocham i nigdy was nie zapomnę. Bardo dziękuje za wasze wsparcie, komentarze, po prostu bycie ze mną <3. Jestem wam za to naprawdę wdzięczna. Nie odchodzę tylko znikam :). Nie odbierajcie tego jako koniec tylko początek. Nie umiem cieszyć się już każdym rozdziałem i go pisać przeżywając to tak jak kiedyś. Nadal to robię, ale nie w takim stopniu. Przepraszam was. Ja wrócę obiecuje to wam. Muszę tylko ułożyć kilka spraw, odbić się i znów tu będę tak jakby nie było tej przerwy. Naprawdę was przepraszam <3 Pamiętajcie: KOCHAM WAS Z CAŁEGO SERCA bez was byłabym nikim i nadal nim jestem, ale z wami wygląda to inaczej. Wrócę niedługo może pod koniec czerwca, lipca lub za kilka tygodni, ale proszę nie miejcie mi tego za złe. Zrozumcie mnie...
Na zawsze wasza Andzia :***

Mam dla was jeszcze jedną prośbę niech każdy zostawi dla mnie taki znak o sobie nawet zwykła kropka w komentarzu mi wystarczy. Chciałabym zobaczyć kto jest ze mną <3

6 komentarzy:

  1. no nic, rozumiem :)
    wracaj do nas jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bede czekać na teoj powrut
    i pamientaj nie jestes nikim
    kocham <3 i czekam na twoj powrut

    OdpowiedzUsuń
  3. rozumiem i czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Cibie, szybko wracaj<3
    Twoja Julia<3
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń