9 mar 2014

Wyjaśnienia, bliski koniec i nowy początek.

Dobra więc tak. Sprawa wygląda następująco...
Opowiadanie które chwilowo piszę niedługo dobiegnie końca, ponieważ miało mnie ono w pewnym sensie sprawdzić. Chodziło mi o to, że po nim stwierdze czy pisanie mi się podoba i  czy jest w tym sens wg. czy chcę to robić. Stwierdziłam, że tak. Bardzo mi się to podoba, daje sadysfakcje i chcę to robić. Obecne opowiadanie było zaplanowane na ok. 20 rozdziałów ale nie wiem jak po toczy się akcja. Zdecydowałam, że gdy je skończe znaczne pisać nowe. Problem w tym, że mam kilka propozycji ale nie wiem którą wybrać więc opiszę je wam tak jakby fabuła a wy zdecydujecie.
1. Kim po śmierci rodziców ma status "niemej". Chce odszukać swego brata. Dziewczyna nie wie, że jest obserwowana. W końcu porywa ją gang.
2. Kimberly jest księżniczką. W swoje 17 urodziny powraca do zamku. Tam zakochuje się w swoim ochroniarzu jednak wychodzi za nieznanego księcia.
3. Zwykła opowieść o przyjaźni i miłości.
4. Dziewczyna jest światowej sławy modelką. By utrzymać się w tym zawodzie wpadła w złe towarzystwo i zachowanie. Jej szef wysyła ją na urlop by przemyślała to co robi.  Czy poznane tam osoby ją zmienią?
Więc to są cztery propozycje. Głównie dlatego akcja tego opowiadania toczy się dość szybko. Po ostatnim kom. chcę wyjaśnić sprawę. Mianowicie.. Gdy kim przyjechała do Seaford miała 17 lat. Był ok. koniec listopada a ona ma urodziny w styczniu-nowy rok. To tak dla orientacji. :-)
Bardzo wam dziękuje za czytanie tego i za wsparcie poprzez komentarze. Jest to dla mnie naprawdę ważne i wzruszające, że w końcu mogę robić coś co uwielbiam. Jest to dla mnie bardzo ważne. Głosy na opowiadanie składacie w ankiecie. KOCHAM WAS <3

5 komentarzy:

  1. Aaa dobra już czaję... Bo po prostu w którymś rozdziale pisałaś, że ma 16 xD
    Ja jestem za opcją 1!
    Wielbię opowiadania o gangach xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem za 1 opcją!!! Gang najciekawszy!!! <3 kocham i czekam na nową historię :**

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja za 1 lub 4 Ewwww <3

    OdpowiedzUsuń
  4. W 100% opcja 1!!!
    Twoja Ann ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog jest Boski ?Kocham Cię <3 ! :***

    OdpowiedzUsuń