25 lip 2014

Rozdział 10¿

Em.. właśnie tak chciałabym nazwać ten post, ale nie mogę. Na pewno jesteście ciekawi dlaczego. Miałam pomysł który strasznie mi się podobał, był bardziej taki fantastyczny, ale nie mogę go napisać. Nie chodzi tutaj o brak weny. Dostałam coś takiego co zachęca mnie do poznawania nowych rzeczy i do pisania. To wspaniałe uczucie czuć się tak pełną pomysłów. Zostałem wegetarianką, zastanawia się zad zostanie motylem. Myślałam, że chcecie bym prowadziła tego bloga, ale po ostatnich komentarzach (chodzi o liczbę) jestem dość skołowana? Wiem, że są wakacje i wiele osób jest na wyjeździe, ale 3 komentarze? Nawet początki były łatwiejsze. Nie mam do was urazy. Po prostu zastanawia się nad przyszłością tego opowiadania i nad liczbą czytelników...
Nowy rozdział pojawi się kiedy chcecie, zależy to od was.... więc czekam na wasze propozycje.
Czy ten post mógłby skomentować każdy czytelnik?

8 komentarzy:

  1. ja czytam no, dawaj rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam <33 czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do siebie:
    http://one-people-change-everything.blogspot.com/
    http://inna-historia-kickinit-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez czytam i czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie, którzy czytają nie są głupi bo eiedzą co robią! Ja chcem kolejny teraz!!!! Człowieku dawaj nowy!

    OdpowiedzUsuń