7 wrz 2014

Hallo???

WAŻNA NOTATKA!!! 
Wracam mam nadzieję, że się cieszycie ? Ja bardzo :) Przemyślałam wszystko i doszłam do tych samych wniosków - muszę tutaj wrócić :D
W związku z rozpoczęciem przeze mnie kl. 2 gimnazjum. Musiałam zmienić system w którym pisałam. Rozdziały będę pisała na telefonie w czasie przerwy, po szkole i w każdej wolnej chwili, przepiszę je w soboty lub piątki i we weekend będzie się pojawiał nowy rozdział. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe, ale materiał do przerobienia zwala mnie z nóg. Prowdzę (obecnie) dwa blogi, więc jeśli wyskoczy opóźnienie to poniedizałem, ale wątpię by tak się zdażyło.
KOCHAM WAS MISIE.
DZIĘKUJE ZA KAŻDY KOMENTARZ, WYŚWIETLENIE I ZA TO, ŻE JESTEŚCIE ZE MNĄ :*
JESTEM WAM OGROMNIE WDZIĘCZNA <3

3 komentarze:

  1. nawet nie wiesz jak bardzo się ciesze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bosko ♥
    czekam!
    i zapraszam na rozdział.
    http://make-me-heart-attack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. no wreszcie dziewczyno :*

    OdpowiedzUsuń